Sari la conținut

AM INTRODUS OFERTELE DE ANUL NOU 🎉

EXPIRĂ LA SFÂRȘITUL ZILEI ⌛

    Livrare si retururi

    Livrarea comenzilor

    Timpul tau este intotdeauna valoros, asa ca ceea ce comanzi iti va fi livrat rapid, direct la usa.

    Curier rapid

    Livrarea produselor se face prin Urgent Cargus, oriunde in Romania.

    Timp de livrare

    Timpul de livrare variaza intre 3-7 zile lucratoare in functie de complexitatea comenzii. Daca vei fi contact de curier in mai putin de 24h de la plasarea comenzii – nu este o greseala – uneori suntem foarte harnici.

    Pentru perioadele de sarbatori (ex: Craciun, Paste) timpul de executie si uneori de livrare se poate dubla datorita volumului foarte mare de comenzi – prin urmare, iti recomandam sa comanzi din timp!

    Te rugam sa ne contactezi telefonic pentru urgente sau confirmari de executie sau sa specifici atunci cand faci comanda daca ai nevoie de produs pana la o anumita data.

     

    Pentru a verifica daca exista intarzieri ce tin de Urgent Cargus va recomandam sa verificati site-ul https://www.urgentcargus.ro/

    Cost transport

    → tariful este afisat la finalizarea comenzii, pentru toate comenzile indiferent de adresa de livrare, atat timp cat se destinatia se afla pe teritoriul Romania

    Status comanda

    Dupa ce ati inregistrat o comanda, veti primi un e-mail cu informatii despre stadiul livrarii.

    Orice comanda plasata prin intermediul site-ului www.pinguinu.ro are valoare contractuala insotita de confirmarea de comanda.

    Daca aveti nevoie si de alte informatii decat cele afisate in contul dumneavoastra, colegii nostri de la Suport Clienti asteapta sa va raspunda la mesaje de luni pana vineri, intre 10:00 si 17:00, pe pagina de Facebook.

    Ne puteti scrie si pe email, la adresa contact@pinguinu.ro

     

    Anulare/Schimbare comanda

     

    Îți poți schimba comanda într-un interval de maxim 12 de ore. Dacă au trecut mai mut de 12 de ore de când ai făcut comanda, nu putem garanta că se mai poate schimba sau anula.

     Motivul pentru care nu putem garanta ca se mai poate schimba comanda este datorita faptului ca sunt sanse foarte mari sa o fi predat deja la curier.

    1. Returnarea produselor

    In cazul in care coletul adus de catre curier nu este in stare buna si prezinta elemente clare de deteriorare severa a integritatii pachetului si a continutului (pachetul este desfacut, rupt, intepat, continutul distrus, etc), se pot face mentiuni cu privire la eventualele probleme in momentul livrarii pe documentul de livrare al curierului (numit AWB) sau se intocmeste un proces verbal de constatare, se fac fotografii si se refuza primirea si plata coletului.

    Nu sunt insa considerate probleme deteriorarile minore, normale, care sunt datorate manevrarii si manipularii pachetelor si care nu afecteaza continutul acestora (de exemplu: prafuirea/ murdarirea exteriorului pachetelor, indoirea usoara a colturilor, etc).

    Orice reclamatie ulterioara livrarii de catre curier, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.

    1.1. CLIENTUL PINGUINU poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui CONTRACT la distanta, in urmatoarele situatii:

    1.1.1. Coletele prezinta deteriorari severe sau produsele prezinta defecte de fabricatie.

    Coletele ce nu corespund din punct de vedere estetic (care prezinta deteriorari evidente) vor fi refuzate.  Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.

    1.1.2. Produsele au fost livrate sau facturate gresit; in cazul in care produsele sunt livrate gresit (produsele sunt personalizate cu datele unor terti), CLIENTUL va notifica PINGUINU cu promptitudine in vederea remedierii situatiei si va urma intocmai instructiunile comunicate de catre PINGUINU (returul/distrugerea informatiilor cu privire la tertii respectiv) neavand niciun drept asupra datelor/produselor respective care nu-i apartin.

    1.1.3. Produsele au specificatii eronate pe site fata de realitate.

    1.1.4..Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului, cu exceptia produselor personalizate care nu pot fi returnate conform prevederilor legale si a TERMENILOR. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor conf. O.G. 130/2000 si modificarile din OUG 34/ 2014, pentru persoanele fizice ce achizitioneaza produse de pe site-uri, folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 34/2014 art. 16. Returnarea produselor trebuie sa se faca pe cat este posibil in ambalajul original, dar cu toate accesoriile si documentele si fara sa prezinte nici o urma de deteriorare sau uzura, trebuie sa fie noi, fara sa fi fost purtate sau folosite de nici un fel (spalate, impregnate cu parfum sau odorizante de camera, etc), trebuie sa fie complete (impreuna cu toate accesoriile si etichetele sale). Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.

    1.2. CLIENTUL este obligat sa notifice PINGUINU intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/etc) in termen de maxim 14 zile lucratoare de la primirea produselor si/sau serviciilor si comunicarea acestui fapt catre PINGUINU.

    In eventualitatea in care produsul achizitionat prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs nou, cu conditia notificarii in scris a PINGUINU in termen de 14 zile de la receptionarea produsului. Daca inlocuirea nu este posibila, se va returna contravaloarea lui sau se poate achizitiona un alt produs.

    1.3. CLIENTULUI care a notificat PINGUINU conform art 1.2., ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate la PINGUINU in maxim 14 zile lucratoare de la data receptionarii produselor, bineinteles cu expedierea notificarii (cu confirmare de primire din partea PINGUINU si trimitere prin curier/ posta (costul cel mai convenabil), in caz contrar PINGUINU considerand cererea nefondata/invalida si poate refuza returul.

    Produsele se vor trimite cu toate documentele primite care l-au insotit si cu formularul de retur. Utilizarea serviciilor de curierat permit urmarirea coletului, dar PINGUINU nu este responsabila pentru coletele pierdute pe drumul de retur al produselor.

    1.4. CLIENTUL PINGUINU nu poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui CONTRACT si/sau nu poate pretinde oricare alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:

    1.4.1. Inlocuirea produsului achizitionat cu un alt produs cu alte specificatii sau de un tip diferit, exceptie facand situatia prevazuta la art. 1.1.3.

    1.4.2. Cererea de returnare cauzata de oricare situatie prevazuta la 1.1 are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste perioada de 14 zile lucratoare prevazute conform art 1.2., din ziua lucratoare urmatoare datei contractului onorat.

    1.4.3. In cazul returnarii produsului cu una dintre cauzele declarate in art. 1.1, produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit).

    1.4.4. Conf.O.G. 34/2014 art. 16 PINGUINU isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care:

    - prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid, cum ar fi produsele extrem de fragile sau casabile (daca este cazul);

    - produsele sunt confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar

    1.5. In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 zile de la confirmarea returului de catre PINGUINU. Returnarea se face numai in conturi indicate de Client. Nu se fac returnari in numerar sau ramburs.

    1.6. In cazul inlocuirii produsului cu unul identic, conform 1.1.1, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.

    1.7. In cazul in care CLIENTUL care a returnat un produs in conformitate cu prevederile art 1.1.1, iar PINGUINU nu dispune de un produs identic pentru inlocuire, acesta va oferi CLIENTULUI contravaloarea produsului in conformitate cu 1.5.

    1.8.. Contravaloarea serviciilor suplimentare, incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre CLIENT, nu se ramburseaza.

    1.9. In toate cazurile, cheltuielile de returnare/reexpediere vor fi suportate de catre CLIENT, la costurile solicitate de catre Curier pentru livrari standard, exceptie facand situatiile prezentate la punctele 1.1.1 si 1.1.2, precum si in cazul lipsei conformitatii conform 1.1.3, situatie in care PINGUINU va suporta contravaloarea transportului. De asemenea, in cazul, livrarii a unor produse gresite., cheltuielile de returnare sunt in sarcina PINGUINU.

    1.10. Modalitati de plata acceptate de catre PINGUINU disponibile:

    - Plata cu cardul online: CLIENTUL va plati online cu cardul bancar.

    - Plata ramburs la curier: CLIENTUL va placa cash la curier.

     Nu pot fi returnate produsele “Comenzi speciale” (produse personalizate sau confectionate la cerere). In cazul in care produsul returnat face parte dintr-o promotie/ discount/ pachet promotional si in urma returului conditiile initiale ale promotiei nu mai sunt indeplinite, suma aferenta se va deduce din contravaloarea produselor returnate care urmeaza sa fie platita clientului.

     

    Garantia Produselor

    Pentru toate produsele vandute si livrate de catre PINGUINU beneficiati de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.

    Pentru a beneficia de garantie, produsele trebuie sa ajunga in service-ul nostru pe cheltuiala dumneavoastra.

    Garantia se acorda astfel :

    Toate produsele comercializate pe PINGUINU beneficiaza de garantie de conformitate si pentru vicii ascunse. Astfel, oricare produs care nu are aceleasi calitati ca si produsele care au fost prezentate ca mostre sau model, nu corespund oricarui scop declarat pe site-ul nostru sau nu isi pastreaza parametrii de calitate si performanta normale pentru astfel de produse, se considera lipsa de conformitate si beneficiaza de garantie de conformitate. Produsul care nu este conform sau prezinta vicii ascunse vor fi fie inlocuite, fie restituita contravaloarea acestora in cazul in care nu pot fi inlocuite. Garantia este de 30 zile si se acorda doar pentru defectele de fabricatie.

    PIERDEREA GARANTIEI:

    Garantia se pierde in cazul in care:

    – defectiunea a fost cauzata de folosirea necorespunzatoare: ciocniri, suprasarcina, accidente;

    – certificatul si factura de cumparare (bonul fiscal lizibil) au fost pierdute;

    In cazul in care ridicati pachetul de la curier si observati ca acesta a fost deteriorat din cauza transportului, va rugam sa faceti reclamatie in aceeasi zi. Va rugam sa va uitati atent la colet in momentul primirii lui, iar daca observati urme de lovire, de orice natura, va rugam sa consemnati imediat pe documentul de transport, AWB.

     



    Livrare Rapidă

    Livrăm rapid oriunde în țară în maxim 24-48 ore de la comandă.

    Transport Gratuit

    Oferim Transport Gratuit la comenzile de peste 250 lei.

    Suport Rapid

    Ai o problemă? Te ajutăm în cel mai scurt timp posibil.

    Peste 50.000 Clienți Fericiți

    Zilnic le aducem bucurie clienților noștri